Skip to main content

Ανεβάζει ρυθμό με 30.000 ενεργούς πελάτες η Volton

Σε μία αγορά που ειδικά τα τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, η Volton έχει καταφέρει να ξεχωρίσει δίνοντας συνεχώς όχι μόνο αφορμές για θετικά σχόλια αλλά και παραδείγματα προς μίμηση, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Volton. Η εταιρεία ήταν ξεκάθαρη από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο χώρο της ενέργειας:- Ειλικρινής επικοινωνία με τους καταναλωτές και σωστή συμπεριφορά απέναντι τους τόσο σε θέματα χρεώσεων όσο και εξυπηρέτησης.

- Καινοτομία και συνεργασία

Πως μπορεί όμως κάποιος να καινοτομήσει σε ένα προϊόν που ο καταναλωτής ούτε καν το βλέπει;Τα στελέχη της Volton έχοντας πολυετή εμπειρία και γνώση της αγοράς γνωρίζουν ότι στο τέλος της ημέρας ο καταναλωτής ενδιαφέρεται για αυτό που έχει αποκομίσει και την εμπειρία που του έχει προσφέρει η εταιρεία. Με γνώμονα τα παραπάνω, η Volton μέσα από τις συνεργασίες της επεδίωξε και κατάφερε να προσεγγίσει τους καταναλωτές της βάσει των ενδιαφερόντων και των αναγκών τους ώστε να αλλάξει την καθημερινότητα τους προς το καλύτερο.Δεν έμεινε μόνο στην προσφορά μιας καλύτερης τιμής στην κατανάλωση ενέργειας. Συνεργάστηκε με τη Nova. Δημιούργησε το brand Nova energy και το συνδύασε με τις υπάρχουσες υπηρεσίες της εταιρείας. Έτσι ο καταναλωτής δεν λαμβάνει απλά χαμηλότερο λογαριασμό ρεύματος. Λαμβάνει ένα συνδυαστικό πακέτο υπηρεσιών που καλύπτει τις οικιακές ή και τις επαγγελματικές ανάγκες. Όλα από ένα brand.

Η δεύτερη δυνατή συνεργασία της Volton ήρθε με την KAE Ολυμπιακός. Η χορηγία ενός αθλητικού συλλόγου δεν είναι κάτι νέο. Η δημιουργία ενός προϊόντος ενέργειας που απευθύνεται ως επί το πλείστον στους φίλαθλους της ομάδας είναι σίγουρα καινοτόμο. Το brand Red Power προσφέρει χαμηλές χρεώσεις στους ανθρώπους που θα το επιλέξουν αλλά το πιο σημαντικό είναι η εμπειρία που λαμβάνουν. Δεν εξασφαλίζουν απλώς συλλεκτικά δώρα της ομάδας, όλη η επικοινωνία είναι σχεδιασμένη ώστε να θυμίζει Ολυμπιακό.    

Η Volton λοιπόν μέσα από την τακτική του white label που ακολουθεί έως τώρα, αφενός υποστηρίζει και αξιοποιεί έμπρακτα τις συνεργασίες της και αφετέρου πλησιάζει πολύ ουσιαστικά των καταναλωτή. Κρίνοντας από τα μέχρι τώρα δεδομένα, οι πυλώνες ανάπτυξης της Volton φαίνονται εξαιρετικά αποδοτικοί αφού το πελατολόγιο της εταιρείας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έφτασε τους 30.000 πελάτες. Το σημαντικότερο στοιχείο όμως είναι ότι οι κινήσεις της εταιρείας βελτιώνουν την καθημερινότητα του καταναλωτή και παράλληλα δημιουργούν νέες ευκαιρίες στην αγορά.

volton