Skip to main content

Κινδυνεύω να μείνω χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

Σε περίπτωση αλλαγής Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, εξουσιοδοτείται ο νέος Προμηθευτής να καταθέσει στον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής τη Δήλωση Εκπροσώπησης Φορτίου για τον συμβαλλόμενο Πελάτη και να ζητήσει από το Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.), την καταγραφή της ένδειξης του μετρητή για την κατανάλωση του Πελάτη μέχρι την ημέρα έναρξης της προμήθειας από τον νέο Προμηθευτή.

Αυτό είναι απαραίτητο προκειμένου να εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός από τον προηγούμενο Προμηθευτή και να προσδιοριστεί η ημερομηνία έναρξης κατανάλωσης με τον νέο Προμηθευτή.

Κατά συνέπεια, σε κανένα στάδιο της διαδικασίας αλλαγής Προμηθευτή δεν απαιτείται αποσύνδεση ή/και επανασύνδεση από το Δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, παρά μόνο η επίσκεψη του εκπροσώπου του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής, στις εγκαταστάσεις του Πελάτη προκειμένου να καταγράψει την ένδειξη του μετρητή κατανάλωσης. Ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα διακοπής της ηλεκτροδότησης λόγω αλλαγής Προμηθευτή.

πηγή: ΡΑΕ