Skip to main content

Τι πρέπει να κάνετε, αν πιστεύετε ότι ο μετρητής σας δεν καταγράφει σωστά.

Στην περίπτωση που πιστεύετε ότι ο μετρητής δεν καταγράφει τις σωστές καταναλώσεις (πάρα πολύ μικρή πιθανότητα) μπορείτε να ζητήσετε με αίτηση σας  στο αρμόδιο Γραφείο Εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ έλεγχο του μετρητή.  Στην περίπτωση που ο έλεγχος δείξει ότι ο μετρητής δε λειτουργούσε σωστά, θα γίνει διόρθωση του λογαριασμού σας και αντικατάσταση του μετρητή χωρίς καμία χρέωσή σας. Σημειώστε όμως ότι στην περίπτωση σωστής λειτουργίας του μετρητή, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος του ελέγχου, το οποίο ανέρχεται σε:

-29,35 € για μετρητή μονοφασικής παροχής- 38,15 € για μετρητή τριφασικής παροχής- 61,63 € για μετρητή τριφασικής παροχής μέσω Μ/Σ εντάσεως ή παροχής Μέσης Τάσης.

Τα πιο πάνω ποσά επιβαρύνονται με τον εκάστοτε ισχύοντα Φ.Π.Α.

Όμως σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει πρωτίστως να κάνετε το δικό σας έλεγχο κλείνοντας το γενικό διακόπτη στον πίνακά σας (εσωτερική εγκατάσταση), να ελέγξετε αν ο δίσκος του μετρητή περιστρέφεται (καταγράφει ενέργεια). Στην περίπτωση που ο δίσκος περιστρέφεται, αυτό σημαίνει ότι πιθανόν υπάρχει διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος και θα πρέπει να καλέσετε άμεσα ηλεκτρολόγο, για να προβεί σε έλεγχο της εσωτερική σας ηλεκτρικής εγκατάστασης. 

πηγή: ΔΕΔΔΗΕ